Mudrace

Przeszkody

akro OPEN & acro Family

Jeżeli świat AKRO nie jest Ci obcy wybierz kategorię AKRO OPEN lub AKRO FAMILY i zdobądź dodatkowe nagrody za włączenie elementów akrobatycznych/ parkour do tradycyjnego sposobu pokonywania przeszkód!  Zastanawiasz się jak to połączyć? Nic się nie martw! Przed startem tych kategorii odbędą się specjalnie przygotowane warsztaty pod czujnym okiem trenerów KLUBU SPORTOWEGO KOKARTKA I MUCHA!

1
Błoto
Zadaniem zawodnika jest przebiegnięcie przez błotną ścieżkę pomiędzy taśmami znaczeniowymi.
2
Czołganie

Zawodnik przeczołguje się pod zasiekami. Długość przejścia to ok. 20 m

3
Ścianki

Pionowe ściany o wysokości 250 cm ustawione jedna po drugiej. Zawodnicy mają za zadanie przejście ich górą. Niedozwolone jest chwytanie krawędzi ściany.

Zawodnicy kategorii AKRO mogą spróbować pokonać przeszkodę w płynny i efektowny sposób używając elementów poznanych na warsztatach. W przypadku poprawnego wykonania elementu zawodnikowi zostaną przyznane punkty. Sędziowie przyznają nagrody dodatkowe dla osób, które uzyskają największą ilość punktów!

4
GDGD

Szereg pionowych ścianek, które należy pokonać górą lub dołem, w zależności od oznaczeń. Niedozwolone jest omijanie ścianek bokiem.

Czy da się pokonać tę sekcję bez zwalniania kroku? Spróbuj i zgarnij dodatkową szansę na zwycięstwo! Nagrody zostaną przyznane uczestnikom, którzy pokonają tor najszybciej!

5
Równoważnie

Konstrukcja składa się z belek, które należy pokonać przechodząc po nich bez dotykania podłoża. Niedozwolone jest podpieranie się na rękach.

Balans podczas pokonywania tej przeszkody to podstawa! Każdy z nas lubi czuć równowagę stojąc na wysokości. Jest to spore osiągnięcie jednak można spróbować zrobić coś jeszcze trudniejszego. Dla osób, które wykonają dodatkowy element akrobatyczny (jak np. gwiazda na równoważni) przewidziana została nagroda "Best Balanced Trick".

6
Wilcze doły

Doły wypełnione błotem, które należy pokonać wchodząc do nich. Niedozwolone jest omijanie dołów.

7
Spacer Farmera
Zadaniem zawodnika jest przeniesienie elementu z obciążeniem po wyznaczonej trasie i odłożenie go w wyznaczonym miejscu. Obciążenie z podziałem na kobiece i męskie.
8
Syzyf
Przeszkoda polegająca na przeniesieniu/ przetoczeniu betonowej kuli po zatwierdzonej pętli wyznaczonej palikami/ taśmą. Kule podzielone są na „męskie” (30 kg) oraz „damskie” (20 kg).
9
Szpule

Duże drewniane szpule po kablach, które należy pokonać górą lub dołem, w zależności od oznaczenia.

Za wykonanie dodatkowego elementu akro/ parkour (np. zeskok do rolla, salto w przód/tył ze szpuli, skok szpagatowy itp.) przewidziana została nagroda "Best Trick" dla najbardziej efektownego wykonania.

10
Piramida z siatki

Stożkowa konstrukcja składająca się z metalowego stelaża oraz siatki. Zadaniem zawodnika jest pokonanie przeszkody przechodząc górą.

11
Rurociąg

Przeszkoda składa się z rur o średnicy 80 cm i długości 6 metrów, zamocowanych skośnie na metalowej konstrukcji. W środku rur znajduje się opuszczona z góry lina. Zadaniem zawodnika jest wejście do rury na dole konstrukcji i podciągając się na linie, wejście na samą górę, a następnie zejście w dół po konstrukcji.

12
Piana

Zadaniem zawodnika jest przebiegnięcie przez kolorową pianę.