Mudrace

Przeszkody

kids

1
Góra błota

Zadaniem zawodników jest zdobycie szczytu błotnistej górki.

KATEGORIA AKRO:

Gwiazda, przewrót w przód, tiger, czy innego rodzaju ewolucja jest obowiązkowa by zaliczyć przejście "góry błota" - pamiętajcie, że nie musicie być zawodowcami by spróbować zrobić przewrót w przód na rozklewającym się pod Wami błotem. 

2
Oponki

Szeroka droga usiana oponami. Zawodnik pokonuje trasę wyznaczoną między taśmami znaczeniowymi.

3
Czołganko
Zawodnik przeczołguje się pod zasiekami. Długość przejścia to ok. 20 m
4
Równoważnie

Konstrukcja składa się z belek, które należy pokonać przechodząc po nich bez dotykania podłoża. Niedozwolone jest podpieranie się na rękach.

Zawodnicy kategorii AKRO mogą spróbować pokonać przeszkodę w płynny i efektowny sposób używając elementów poznanych na warsztatach. W przypadku poprawnego wykonania elementu zawodnikowi zostaną przyznane punkty. Sędziowie przyznają nagrody dodatkowe dla osób, które uzyskają największą ilość punktów!

5
Piramida

Stożkowa konstrukcja składająca się z metalowego stelaża oraz siatki, drabinek lub rurek. Zadaniem zawodnika jest pokonanie przeszkody przechodząc górą.

6
GDGD

System ścianek ustawionych jedna za drugą, które należy pokonywać górą lub dołem, zgodnie z oznaczeniami.

KATEGORIA AKRO:

Czy da się pokonać tę sekcję bez zwalniania kroku? Spróbuj i zgarnij dodatkową szansę na zwycięstwo! Nagrody zostaną przyznane uczestnikom, którzy pokonają tor najszybciej!

7
Ściana

Ścianka o wysokości 1,5 metra, którą należy pokonać górą.

8
Rury

Przejście wewnątrz ogromnej rury.

9
Morze piany

Najbardziej przyjemna z przeszkód! Zadaniem jest przebiegnięcie przez strefę wypełnioną kolorową pianą.

KATEGORIA AKRO:

Wykonanie efektywnego elementu (np. gwiazda, gwiazda bez rąk, fiflak itp.) - gwarantuje Wam szansę na zdobycie dodatkowych punktów i powalczenie o nagrodę "BUBBLE BEAST"

10
Błotniak

Tor pełen błotka.